Що потрібно для продажу нерухомості?
Для того, щоб продати нерухомість, важливо зібрати всі необхідні документи. При цьому спочатку необхідно перевірити, чи немає юридичних перешкод. Першими документами, які мають бути в наявності, є паспорт та ідентифікаційний код. При цьому якщо продавець є резидентом іншої країни, йому необхідно надати документи українською мовою.
Під час продажу потрібно зібрати документи, що підтверджують право власності: договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності та спадщину, договір дарування, довічного утримання або обміну, а також рішення суду, що підтверджує право власності. Документи мають бути зареєстровані у Державному реєстрі прав на нерухоме майно. Також вони мають бути чинними, а якщо право власності було зареєстроване до 2013 року, то потрібна довідка з БТІ. У технічному паспорті зазначаються адреса об'єкта, площа та планування, інформація про можливі перепланування. Техпаспорт також можна отримати у БТІ. Довідка про зареєстрованих осіб підтверджує, що у житлі ніхто не прописаний. Таку довідку видають ЦНАП чи нотаріальні контори.