Що робити для відновлення документів про право власності на нерухомість?
Міністерство юстиції України повідомляє про те, які дії потрібно виконати для відновлення знищених чи загублених документів про право власності на житло.
Для того, щоб отримати компенсацію за пошкоджене або знищене майно, необхідно надати документ, що підтверджує право власності. При втрати документів є можливість надання їх дублікатів. Отримати дублікат можна кількома способами. Якщо право власності на нерухомість оформлено до 2003 року, то одержати дублікат допоможе нотаріус, який видавав цей документ чи нотаріальний архів, а також посадова особа органу місцевого самоврядування. Якщо ж право власності оформлено після 2003 року, всю інформацію можна знайти у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Допомогти цьому може нотаріус чи ЦНАП. Якщо право власності не було оформлене, необхідно звернутися до суду для встановлення права власності на майно.