Як поновити документи про право власності на нерухомість у разі втрати?
Сьогодні, коли в Україні діє військовий стан, однією із проблем для власників нерухомості може стати втрата документів. У випадку, якщо документи, які є підтвердженням права власності на житло, були загублені, фахівці наголошують, що це не означає втрати права на об'єкт.
При відновленні документів допомогу надасть Державний реєстр прав на нерухоме майно, де зберігається вся важлива інформація. Отримати довідку з даного реєстру можна швидко та без додаткових зусиль – лише скориставшись порталом «Дія». Також безкоштовно отримати дублікати своїх документів можна у ЦНАП. Для цього необхідно подати заяву від усіх співвласників об'єкту нерухомості, які брали участь у його приватизації. Також потрібне надання копій паспортів або свідоцтв про народження неповнолітніх співвласників та оригінали для процедури засвідчення. Необхідно подати свідоцтво про втрату оригіналів документів про право власності, видане поліцією. Якщо ж було втрачено правовстановлюючі документи про купівлю-продаж, дарування, вступ у спадок, звернутися необхідно до того нотаріуса, який проводив операцію із завірення встановлення права.