В Україні запроваджуються електронні звіти про оцінку майна
Кабінетом Міністрів України були внесені деякі зміни до системи та стандартів проведення оцінки майна. Згідно з ухвалою №886, тепер у фахівців з'явилася можливість видачі заключень в електронному форматі.
Нові правила оцінювання об'єктів припускають, що паперовий формат документів також застосовуватиметься, якщо це передбачається нормативно-правовим актом чи договором. Усі документи зберігатимуться в електронному вигляді у спеціаліста-оцінювача протягом трьох років з моменту проведення процедури оцінки. Звіт підписуватиметься також методом електронного підпису. Дані нововведення дозволять забезпечити безпеку інформації про об'єкти, а також створити умови для прозорості отримання даних. Сьогодні електронний формат ведення та зберігання документів вводиться в чимало сфер, у тому числі, в будівельну. Ринок нерухомості активно розвивається та набуває сучасних європейських рис. Перехід на електронну систему також допоможе прискорити процес видачі дозволів та заключень.