В Одесі розробляються електронні паспорти для багатоквартирних будинків
За повідомленнями прес-служби Одеської міської ради, Департаментом міського господарства систематично реалізуються заходи, спрямовані на підвищення якості управліннябагатоповерховими
У минулому році кожному такому будинку був привласнений свій особовий рахунок. На початку нинішнього року вже стартували підготовчі роботи зі створення повноцінних електронних паспортів. Такий паспорт являє собою якийсь інструмент, що містить повну інформацію про об'єкт. Він дозволить жителям, а також компанії, що управляє і профільним фахівцям ознайомлюватися з детальними відомостями про будівлю.
Як повідомляє директор Департаменту міського господарства Наталія Мостовських, новий сервіс буде складатися з безлічі, так званих, шарів. Користувачам буде надана інформація про рух грошових коштів (скільки і на що пішло / залишилося), про технічні характеристики будинку, включаючи повне найменування, рік побудови, використані при капітальному ремонті матеріали, відомості про стан комунікацій та інше.
На сьогоднішній день ведуться роботи по моделюванню програми. Вносяться корективи в існуючі блоки, а також поступово наповнюється база даних. Наступним етапом буде тестування та вивчення отриманих результатів, що планується почати в травні-липні. Очікується, що повноцінно електронні паспорти зароблять до кінця 2021 року.